massa plugg idag.

Hejhej, fett skönt med helg asså! Idag måste jag i och för sej plugga massor! Har 2 prov nästa vecka, franska och fysik. En sak är säker, jag kommer på ett stort ig på fysikprovet! Fattar verkligen ingenting av det vi håller på med just nu. Linnea skulle egentligen hjälpa mej med det idag, men hon skulle hjälpa Maria imorrn, så då hjälper hon båda samtidigt ist :) Man fattar i alla fall när Lens förklarar, det gör man inte när Carina gör det ! Det kommer nog bli bra.
Mer idag då ... Om ett tag ska jag träffa Cecilia innan hon drar till sin match. Sen ska jag hänga med mamma och storhandla på Ica Maxi.
Sen får vi se vad som händer.

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Jag suger på fysik, seriöst!

2008-09-27 @ 11:36:40
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0