Orkar inte mer !

Idag var jag ju på min första konfa-träff i Tibble kyrka. Jag ska gå 70-steg till maj och konfirmera mej då. Det ska bli kul tycker jag. Dessutom går både Emelie och Nanna i min grupp, och några andra gamla "kompisar" från Frejaskolan.. Sen kan man ju alltid hoppas på att träffa lite nytt folk.
När jag kom hem pluggade jag lite franska oh kollade på tv.
Just nu skulle jag bara vilja lägga mej ner och dö ! Det beror lite på olika småsaker, som tillsammans blir riktigt jobbigt.
Bl.a: Jag missade nästan hela One tree Hill avsnittet idag, när jag åt lasange förut så brände jag mej på tungan och det svider nu! och så har (troligtvis) Martin tappat bort min mobilladdare. Sen är det lite andra saker som jag inte kan ta upp här.
Men jag tror att min rygg börjar bli bättre i alla fall. Det är riktigt skönt, dt gör faktiskt inte alls lika ont som förut!
Gaaah ! Har verkligen inte alls någon lust att gå till skolan imorrn. Vet inte riktigt vad det beror på... Är bara allmänt trött på allt just nu!

Vad tycker ni förresten om min nya design? Personligen älskar jag den! Mathilda är ju bara för bäst på att göra snygga designer<33

Lämna ett spår!
Postat av: ceciliaa<3

designen va skitfin gumman! <3

du sak veta att ja alltid kmr älska dej, vad som än händer! <3

2008-09-21 @ 21:08:03
URL: http://ceciliaalantz.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0