OTH och plugg.

Hejhej. Det va riktigt kul hos Lenna tidigare. Maria va ju där oxå, haha. Det va massa flumm :D <3
Och jag cyklade faktiskt dit ;O Jag vet, jag är oxå chockad! Men det va inte såå långt faktiskt.. Det tog ungnefär 45min, men jag cyklar rätt segt (a) Känner att jag faktiskt fattar en del på fysiken nu. så förhoppningsvis får jag kanske godkänt i alla fall :)
Just nu sitter jag och kollar på One tree hill. OMG !! Så jäkla spännande nu asså! Och så tränar jag lite på franskan...
Och jag kom på en grej just. Inte kul alls... Jag har basträtt på konfan på tisdag halv sju. Och det är typ precis då både sesongsstarten av Ugly Betty och Desperate housewives är ! Och jag kommer missa båda! :'(
Har verkligen ingen lust att gå till skolan imorrn. Men vi slutar ganska tidigt, så det är ju skönt.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0