Plugg, chatt, tv och te.

Hejpåeralla. Hur var er dag? Min va väl sådär. Hade som sagt inga roliga lektioner, bara svenska. Dessutom hade vi 4 lektioner innan lunch idag, då är man liksom död på den sista av dom! Men på dansen fick vi reda på en bra grej, vi kommer inte ha nån dans nästa vecka, så då slutar jag 12.15 :D Det är ju lite najs.
Just nu sitter jag och chattar, kollar på One tree hill, dricker te och tränar franska x) Bra kombination, right?
Jag gjorde en nyttighetsmellis idag, så jag känner mej riktigt duktig :) En jordgubbssmothie (utan socker ofc) Den blec jättegod faktiskt  <3


Vet inte riktigt vrf den blev så mörk.. menmen :)

Måste kila, skriver senare <3

Lämna ett spår!
Postat av: Linda

Min dag var ganska så bra ;)

Va gott det ser ut :P

2008-09-29 @ 16:49:55
URL: http://lindatarmet.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv. <33

2008-09-29 @ 18:26:24
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0