Skoljoggen = min död?

Hejhej. Fan vilken dag asså. Okej, den största delen av dagen har väl inte varit så jobbig med typ från svenskan.. Ajaa, jag tar det från början.
Först hade vi engelska. Sen franska, sen so. Inget kul hände på dom lektionerna. Efter det hade vi svenska. Eller vi skulle bara ha förhör på synoymerna, sen skulle vi gå. Jag hade tränat jättemkt på dom, och sen glömde jag heelt bort 3st. Kom verkligen inte på det. Sjukt störande! Vi fick gå efter typ 10min eftersom vi skulle hinna äta innan bussen till skavlöten gick. När jag hade ätit kom jag på att jag inte hade sett Linnea och Emelie på ett tag, så jag tänkte ringa men då hade jag fått ett sms: Vi tog en tidigare buss, ses senare. Sjysst lixom, dom kunde i alla fall sagt nåt!
När vi kom till skövlöten skulle vi värma upp med brännboll. Hahah, vi suger verkligen x) <33 Men det va 2st personer som "skadade" sej eller vad man ska säga. en fick tom åka in till danderyds sjukhus. Det va lite läskigt.
Efter en stund skulle vi börja springa. Det går ut på att springa runt och runt i en bana som är 750m och sen se vem/vilken klass som sprang flest varv. Jag sprang 10 varv på en timme. Är det dåligt ? Sjävl är jag ganska nöjd, speciellt eftersom min kondition är lika med noll!
När det hade gått en timme så kändes det som jag skulle svimma. Klantig som jag är så hade jag inte druckit når under hela tiden. Så jag typ sprang till nåt omklädningsrum och drack massa vatten. men det blev inte bättre. Jag fick skjuts därifrån av pappa som tur va, annars vet man aldrig vad som kunde hänt...
Men jag har säkert druckit 2liter vatten dom senaste timmarna och det känns inte alls bättre. Så vi får se hur det blir.
Som pricken över i denna underbara dag har jag haft ont i ryggen hela tiden. Det va ju en sak som jorde att jag inte sprang mer.
Hoppas jag blir bättre tills imorrn bara.
Nu ska jag göra fysiken. Ses <3


Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Aaw, jobbigt. Vilka blev skadade?:o

Du är bäst :D<3

2008-09-24 @ 19:26:50
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0