snabb måndag.

Hej på er alla,  hur äre idag ? Själv mår jag i alla fall mkt bättre än igår.. Vet inte riktigt vad det va, men dt är hur som helst bra nu igen :)
Första lektionen idag hade vi so. Det va 3st grupper som skulle redovisa om täby runt-grejen. Våran grupp skulle ofc va den tredje... Och vi hade lixom inte tränat nåt! Hahha, alla tyckte att det va jättebra :D Det enda negativa dom sa va att vi pratade liiiite tyst kanske. Men då tycker man ju såhär : Varför sa ni inte till??
Sen hade matte, svenska och franska. Inget speciellt hände på nån av dom lektionerna.
Sen skulle vi ha lunch, och idag äter alla 8:or (3st) samtigigt, så det är typ alltid helt kaos på måndagar. Dessutom brukar vi bli släppta lite senare än de andra, och därför hamlar vi alltid sist. Men när jag gick förbi kön så släpade Mathilda in mej nästan först i kön (där hon stod asså) Hahah :D
man har ju sina kontakter ^^
Sista lektionen hade i dans... Vi dansar fortfarande flamenco, och idag spelade vi kastanjetter oxå. Fett med svårt !

Men nu ska jag göra matteläxan, och kanske fysiken oxå om jag orkar.
btw, är det bara jag som tycker att den här dagen gick väldigt snabbt ?

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0