Sovmorgon.

Godmorgon,sovit gott? Jag har välovit sådär, det va jättekallt i mitt rum x)
Vi har lite sovmorgon idag :D Fan va skönt asså, är ju - som jag sagt massa med gånger - väldigt trött på skolan just nu. Dessutom har vi snart 4 prov som man måste plugga som in i helvete till om man inte vill bli sopgubbe! Två av dom proven är lixom i dom ämnerna som det går sämst i just nu, fysik och SO. Jaja, vi får hoppas på det bästa (dvs att jag över huvud taget blir godkänd..)
Måste skynda mej nu, har inte gjort mej i ordning och bussen går om 45min <33


Lämna ett spår!
Postat av: Linda

Lycka till på proven ;P

2008-09-30 @ 16:07:02
URL: http://lindatarmet.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0