Grattis Emma <3

Det var jätteroligt hemma hos Linnea tidigare. Och kanske viktigast; Vi blev klara med arbetet :D Så på måndag ska vi bara klistra på lite fler bilder :)





Jag har verkligen börjat tröttna på min design! Men jag kan inte göra designer, eller kan kan jag väl men inte "lägga upp" den eller vad man säger...
My ringde just från Kristianstad. Hon är på en tävling där, och vann tydligen silver i damklass i kata :) Lite stolt är man väl ;)


Gammal och ganska dålig bild ..

Imorgon kl. 11 i Tibble drar min konfirmation igång. Det ska bli roligt tycker jag :) Senare (på våren/sommaren) ska jag åka buss ner till Taizé, Frankrike. Riktigt skoj.
Nu sitter jag bara och läser lite bloggar och lyssnar på dagens favoritlåt; Just stand up (to cancer) med Mariah Carey, Rihanna, Beyonce, Leona Lewis, Miley Cyrus och några fler.



Man kan bara inte låta bli att älska låten .

Hahah, herregud asså x) Hittade en bild i Sofies album på pea. Det va på skolavslutningen i 6:an och alla ser totalt döda ut.


...och vi ska inte prata om hur jag ser ut.

Sen får jag inte glömma att gratta Emma som fyller fjoording idag <33

Lämna ett spår!
Postat av: anna

svar: men de tre första säsongerna i OC slår ju ingenting :)

2008-09-20 @ 20:25:05
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: mathilda

Fett söta,

du jg skulle ju göra en disign åt dig ju:D

2008-09-20 @ 22:18:56
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0