Gamla godingar.

God morgon. Är det bara jag som tycker att gårdagen gick väldigt snabbt? Det är ju lixom södag redan, åhh ! Skola imorrn. Jag är verkligen jättetrött på skolan just nu. Dessutom har vi ju två prov i veckan. Så kommer nog plugga en hel del idag!
Men idag ska jag åka till Linnea och plugga fysik, eftersom jag inte fattar nåt av det. Tror till och med att jag ska vara lite hälsosam och cykla dit. Problemet är bara att jag inte hittar till 100% dit. Haha x) Får väl be Lens och möta mej nånstans.
Har just kollat på Hannah Montana (a) Nu sitter jag bara vid datan och lyssnar på sån där musik som man lyssnade på när man va sådär 10 år.
Vem kommer inte ihåg t.ex den här låten me Britney Spears som man typ knarkade för några år sen?



...Eller "om du var min" med Caramell?

 

Haha, jag kommer ihåg när alla sprang runt och gjorde Las ketchup song-dansen.


Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Låten i mitt var min favorit låt i typ 3an :o

2008-09-28 @ 18:15:35
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0