ONT !

Heej, idag har varit en normal dag i skolan. Inte kul, inte döööötrist utan nåt där emellan.
Hela dagen idag har jah haft extremt ont i en muskel vid skulderbladet. Jag har haft dt i nån vecka nu, men sen igår typ så har det blivit mycket värre. Idag när jag kom hem började jag gtåta för att dt gjorde så ont! Jag kunde inte rå för det, det gjorde så jäkla ont asså! Nu har jag och pappa vart hos läkaren och vi fick nån skabbig medicin som jag ska ta när jag äter. Eller asså jag tog en för 30min sen... Den samakade för jävligt och nu har jag ingen känsel i halva ryggen.
Men nu ska jag välja kläder till skolfotot imorrn.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0