Skolfoto idag.

Hejhej :) Den här dagen har gått ganska fort tycker jag, vi har haft franska, fysik, biologi, engelska och teater. Vi skulle egentligen haft musik efter engelskan men vi hade skolfotografering då. Jag tror jag blev ganska bra på både "ensamfotot" och gruppfotot. Men fotografen ha helt dum i huvudet! När jag skulle ta ensambilden, hon ba: Sträck på ryggen, ner med axlarna, upp med hakan, vrid huvet, vrid kroppen. Och så gick hon fram och började dra i mina glasögon, hon ba: Det känns konstigt, men det kommer inte synas på fotot. :S Pucko asså! Och hon va fett barnslig. Precis innan hon tog bilerna så sa hon nåt, eller ghorde nåt ljud, tex: Toodiloo eller *prutt-ljud*. Men det va en kul grej, alla tog fotona i musiksalen, och eftersom allas musiklärare är Erling och han är vår mentor, så fick vi ta ett spex-foto med massa instrument med :D Men jag såg helt cp ut på den bilden!!
Förra vekan på biologin började vi med sexualkunskap, och det är bara såå störande när vissa omogna personen håller på att fnissa hela tiden (jaa, det finns några i vår klass som gör det....)
Käkar ju såna där skabbiga tabletter nu, så jag har typ fett ont i magen hela tiden ! Får det av dom asså ..
Imorrn har vi matteprov, hm .. kan inte direkt allt men jag ska försöka plugga lite senare. Nu ska jag och pappa ut på en promenix :)


Karro söööt <3

M-son & Len-son

Gaaangsta's

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0