Shopping idag.

Hejsan, jag hann inte skriva nåt igår pga att jag hade träning nästn direkt efter skolan, sen va jah med Cissan när jag kom hem.
Men det hände i alla fall inget speciellt i skolan igår. Jag hade ju gympa typ en timme efter att jag hade kommit hem från skolan, så jag skyndade mej med läxorna och så käkade jah. Pappa kunde som tur va skjutsa mej (a) Det va riktigt kul, massa styrka och stretch :) Sen tränade vi lite handvolter och handstående oxå ;) Haha, Anna och jag har seriöst skitkul på träningarna. Garvar åt helt knasiga grejor :D <3
Idag hade vi biologi som första ämne. Inget kul hände väl där... Sen hade vi hemkunskap. Och där fick jag och Emma bekräftat att världen är liten! Jag frågade Emma vad hon skulle göra efter skolan, hon ba "jag ska träffa en kompis i täbban som heter Adrian". Heh, och lite på skoj sa jag då att jag kände honom (för jag känner faktiskt en som heter det..) och hon ba "jahaa, går han i nån skola i typ hägernäs och bor nånstans vid vallentuna?" Och då börjar jag bli lite fundersam... För han gör det! Men sen pratade vi inte mer om dt, utan hon satt och matade mej med brödet som hon egentligen skulle bjuda klassen på idag x) Men jag hade förstås inget emot det (a)
Efter hemkunskapen hade vi mattetråk! Fyfan asså, hatar verkligen det ämnet! Okej, kanske läraren mer än själva ämnet menmen...
Sen hade vi lunch. Det blev pannkakor! :D Och idag åt vi lite tidigare än flera av klasserna så maten räckte faktiskt till oss :)
So efter det... Rätt soft lektion, man satt bara och lyssnade på 4 grupper som redovisade om Täby runt-cyklingen. Och en grupp (Hanna, Anna och Julia) bjöd på kakor då :) <3 Då blir det genast lite roligare.
Efter skolan hänkade jag med Emelie och Linnea till täbban eftersom jag är skyldig som varsin glass. så vi spatserade runt där ett tag, och jag köpte en halsduk och ett par vantar.


Halsduk - H&M 129 kr

Vantar - Åhléns 79 kr

Om jag får säga det själv är jag väldigt nöjd med dagens inköp. Det va dessutom längesen jag köpte åt till mej själv nu.. Lite besviken för att jag inte hittade några strumpbyxor i rätt färg och storlek bara.
Nu tillbaka till det där med att världen faktiskt är liten. Jag fick ett sms från Emma just där det stod att det va den Adrian som jag känner. Hon hade frågat x) Haha, så nu är det vetenskapligt bevisat: Världen är liten!

Här kommer lite bilder som jag har tagit dom senasta dagarna.






Nu ska jag kolla på Eldorado med lillebror <3

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Mycket fina bilder., Dina vantar och din halsdukvar mycket fina :D

kramis<3

2008-09-26 @ 19:49:12
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0