Stress imorrn.

Nu har jag suttit och stenpluggat (mest på fysiken) i 2,5 timmar. Nu orkar jag inte mer! Dessutom känner jag mej ganska säker faktiskt :O Men det är på fysiken,, franskan kommer gå åt helvete!
Men jag har kommit på en jättebra studieteknik: Man får ju ett papper med det man ska kunna, och så sätter man på en superdålig låt, och när man kan svaret/kan frågan "utantill" så får man byta till en bra låt :D Haha, det funkar på mej i alla fall. Man kan ju oxå prova med att man får ta en godis när man kan svaret, men det funkar inte på mej, för jag äter upp allt innan jag ens har börjat plugga (a) x)
Nu har jag planerat att bara softa resten av kvällen. Det kommer säkert inte bli så, utan jag kommer nog plugga mer franska men i alla fall. Igår satt jag uppe med fysiken till halv tolv. Det är ingen bra studieteknik.
Vi får se om jag kommer hinna skriva imorr. Kommer ha det lite stressigt, för vi slutar 13.20 (jag vet, det är inte alls sent) men efter ska jag och Tildah till täbban och göra en läxa till syslöjden. Man ska ta reda på hur mycket en viss tröja kostar, och sen kolla hur mycker det kostar att göra en sån. Tråååk! Men i alla fall, sen måste jag typ skynda mej hem och käka pch plugga och sen har jag ju konfa halv sju till nio. Men jag ska i alla fall försöka hinna med ett litet inlägg. <3


Så här ser mitt skrivbord ut just nu.

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

sv. ja, älskar låten, har inte tittat på videon:P

2008-09-29 @ 19:26:00
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0