Riktigt höstdag.

Tjena, hur har dagen vart ? Min tisdag har väl kanske inte vart så speciell .. Hade livskunskap på morgonen, och då satt vi mest och masserade varann. Sen samling (med mentor) och efter det svenska. På svenskan skulle man ha med en bild på sej själv när man va liten. Hahah, det va verkligen kul att titta på hur alla såg ut för typ 8-11 år sen <3
Efter det hade vi matte. Tråååk. Men jag hann väldigt långt idag (för att vara jag dvs). Sen sa jag oxxå till Carina att jag ville försöka byta till stora gruppen, för jag pallar verkligen inte gå längre i mellan. Man lär sej fan ingenting !
Sen hade vi lunch, och konstigt nog blev jag inte förvånad att vi fick rester från tre dagar förra veckan blandat med lite pasta. Man slutade lixom bli förvånad för vad man fick för skabbigt käk ganska tidigt.!
Fysik efter det. Haha, jag och Sofie satt typ och flummade :D Det är ju så himla tråkigt när vattenmelonen bara står och snackar!
Efter det skyndade jag och Hanna oss till syslöjden så att vi kunde börja lite tidigare (och få sluta tidigare) och även på den här lektionen kom jag långt. Har sick-sackat runt nästan allt, sen vet jag iofs inte vad jag ska göra, men förhoppningsvis blir jag klar om typ 2ggr.
När jag satt på bussen hem, vid danderydsberg ungefär, så stor det massa "pansarvagnar" eller vad man ska säga, parkerade vid vägen. Det va lite skumt (a)
Jag märkte en sak när jag gick till skolan imorse, att nästan alla träd börjar få massa fina färger i sej. Det är ju faktiskt väldigt mysigt på hösten om man tänker efter.



Nu sitter jag och camar lite med Karro <3
Ska strax göra klart engelska läxan.

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Jag gillar faktiskt hösten:D

Det är mysigt :D öven ändrar färg oc man sitter mest inne med en kopp te i handen :D

Det är najs :D

2008-09-23 @ 18:48:20
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0