Back on track

Nu är jag hemma igen. Så jävlans skönt, ursäkta franskan. Det var ju inte såvärst skoj för mig och Emelie igår, för i tisdags blev vi "matförgiftade". Okej, inte riktigt, men vi mådde riktigt dåligt med typ magont, illamående och huvudvärk. Och det var p.g.a middagen i tisdags, som var pizza med prickig-korv. Alltså, det är något i den meningen som inte riktigt stämmer. Yees, vem fasiken lägger prickigkorv pizza?!
Vi åt i alla fall av den och igår (redan efter vi hade ätit) så blev vi jättedåliga. Så vi låg inne på vårt rum i nästan 4 timmar -.-
Men nu orkar jag inte skriva mer. Är trött som en gammal strumpa. Dessutom så säger en bild med en tusen ord, så jag slänger upp ett par bilder ist. Enjoy <3


Osminkad, morgontrött. Vettefan vad mina fötter gör.. Men nyduschad :D

Det stod "Matilda" med läskig stil på vår dörr... :O (Nästan genomskinligt)

Klara och "Matilda"

Hejdå mysväder!

Sopi polynova soppåsar xD HAHAH!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0