Dålig uppdatering pga. trötthet -.-

Hejhej alla underbara! Förlåt för dålig uppdatering både igår och idag , men jag orkar inte göra någonting alls just nu! Skola imorgon, det är faktiskt deprimerande att lovet har gått så himlans fort!
Idag har jag pluggat svenska (prov på onsdag) och så har jag läst "Stor I Käften", för smart som jag är så hade jag glömt bort den, och den  ska vara utläst imorgon. Och den är tråååkig!
Just nu kollar jag på maraton av The City på  MTV <3 Och snart kommer mamma, My och Martin hit och ska äta här.

xoxo / Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: S t y l i s s i m o - Fifi

Tack så jätte mycket för de söta orden. Det uppskattas enormt. ;)

2009-04-13 @ 23:40:09
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0