Hjärntvättade människor på enhagen today

Heey <3 Andra dagen i rad som jag är totalt happyface, och det beror på att det är fett med fint väder ute, och nu har jag påååsklooooov! Fyfaaasiken va härligt! Men jag ska var borta nästan hela lovet -.- Måndag till torsdag ska jag på konfaläger på Karlberg. Så till Emelie har jag bara en sak att säga: BLI FRISK!
Idag efter lunch var det totalt kaos på Enhagen! Jag tror det var när jag stod i matkön efter matten som jag hörde det för första gången; "Tzatsiki är på 3:e våningen!!!" Man ba jahapp. Det var den lugna dagen det... Resten av dagen var det det enda folk pratade om. "OMG, har är snyggast på hela denna jord" , "Han är verkligen jättekort" osv. Jag menar det, precis alla var helt hysteriska. Typ...
Jag kan ju passa på att förklara varför han var i våran skola. Det var för att vi idag hade provspelning till "Tusen gånger starkare". Jag provspelade inte. Och funderade inte på det.. Höhö (a) Men nästan alla andra gjorde det..
Sen till det roliga med denna soliga fredag. Efter solan drog jag och Linnea till TBC och köpte cookie dough. Sen gick vi till Donken och skulle köpa vatten och be om två McFlurryskedar. Hon som stod i kassan ba "Ehh, två McFlurryskedar???". Hahah, yesbox. Vi är sajk! Sen satte vi och på nån bänk vid fontänen/poolen på baksidan. Fast vi satt inte där så jättelänge, för folk som gick förbi glodde på oss -.-
Vi tog i alla fall tågen till Viggan och satte oss på nån "brygga" is solen. Jag fick en fluga i min glass. Och Linnea mosade ner den med en servett. (Bilder togs med Linneas mobil och kanske dyker upp nån gång i framtiden..)
Efter ett tag gick vi hem till Linnea, tränade lite på dansen och tog massa frächa bilder och spelade in lite videos (a)

Nu blir det bilder :)


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0