Jag stressar sönder mig själv!

Hejdär :D Idag hade jag svenskaredovisning om Ingmar Bergman. Fy i helsike vad jag var nervös innan asså! Hela jag skakade! (Japp, det värsta jag vet är att redovisa inför klassen -.-) Men det gick jättebra i alla fall.
Jag har inte sovit ordentligt på 2 dygn nu. Och det beror antagligen att det är jättestressigt just nu med skola, konfirmation, vårshow-dansen, gymnastik och allt.
Imorgon har vi biologiprov, och jag har inte hunnit plugga alls! Och 18.30 idag så ska jag på någon konfaträff i Tibble.
Jag bryter ihop snart!! Nejmen allvarligt! All den här stressen kombinerat med sömnbristen blir inte speciellt bra alls.!
Nu måste jag i alla fall plugga biologi. Satsar på lite högre än IG...

Today I'm wearing this...

Höhö.. Sajkad bild, men den bjuder jag på :)

xoxo / Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: M

Jag gillar kolen :D<3

2009-04-29 @ 18:12:42
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: bara fint här

gjort idag? :D

2009-04-29 @ 21:23:39
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0