Långfredag

Heeej allihopa :)
Idag är det första dagen på nån vecka som jag inte är extremt trött. Jag som 11,5 timmar inatt :D Underbart! Man behöver det ibnland känner jag...
Idag är det långfredag, och mamma, Martin, Pompe och Filippa kommer hit vid två, och då ska vi äta påsklunch och så. Trevligt! Det är det jag gillar med påsken... Man äter nästan hela tiden :)
Nackdelen är iofs (i min familj) att det blir mycket promenader fram och tillbaka. Imorgon t.ex så ska vi äta påsklunch hos mamma och middag hos pappa. Eftersom både mamma och pappa vill dricka vin/dylikt till maten så måst vi gå mellan dom -.- Det är inte så långt, kanske 25min om man går. Men i alla fall... Det blir tröttsamt efter ett tag, tro mig.



xoxo / Minna <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0