Måndag; tavla och ESC!

Jag är ledsen att jag inte har hunnit skriva tidigare, men efter teatern (Trollkarlen från Oz - som för övrigt var bra men ganska långtråkig) så åkte jag hem till mamma eftersom vi skulle äta där. Och när jag kom  hem hit igen så var jag tvungen att göra klart min svenskauppsats om Ingmar Bergman.
Imorgon har jag sovmorgon, så jag kanske hinner med ett morgoninlägg? Men vi får se.
Ajaa, i största allmänhet gillar jag tisdagar. Fast vi slutar ganska sent... Men vi har bild sista lektionen, och just nu håller jag, Linnea och Anna på att göra en tavla till 3D. Skitcoolt kommer det att bli!
Den här tavlan ska vi alltså "bygga upp" inuti en skokartong:


Hahah, den är roolig! :D

Just nu sitter jag bara och myser med te och kollar på inför Eurovision Song Contest. Måste säga att jag tycker att Finlands bidrag var ganska bra... Håller ni med?




xoxo / Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: Therése

Sv: Tack så jätte mtk och detsamma! :)

2009-04-27 @ 21:16:37
URL: http://tessimjaou.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0