Måndag,

Hallådär <3 Usch, jag känner att jag har varit lite dålig med uppdateringen den senaste tiden. Men det beror på att det är fullt upp just nu! Jaja, ska försöka bättra mig (a)
Imorse var jag hos tandläkaren. Och är det något jag inte gillar så är det tandläkare! Dom är fan onda rätt igenom! Och det gick dessutom inte speciellt bra -.-' Och det resulterade i att jag ska till en "tandhygienist" nu på onsdag.. Kul liksom. Eller inte.
På dansen idag fick vi lära oss den genemsamma danden till vårshowen. OMG; jag trodde att jag skulle dö av garv! Musiken var typ nån "Vi-är-kannibaler-och-nu-ska-vi-offra-en-männika" Jag är seriös! Den var skitläskig! Men häfti koreografi.
Nu ska jag bli smarter och pkugga till fysikprover som vi har på torsdag.




xoxo / Minna <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0