MINNA GOES SMART?!

HERREGUUUD!! Gissa vad det just är som har hänt?! Jag loggade just in på min schoolsoft (på skolans hemsida, där man kan kolla resultat, aktiviteter, scheman osv) Och där står det just nu 2 st. MVG i rad!! Jag fick MVG på en uppsats om Robotar I Framtiden på teniken, och så fick jag MVG på matteprovet som vi hade innan lovet också!
Fattar ni att jag är glad just nu eller vad?
Ojdåå, insåg just att det där lät rätt "skrytigt".. Men jag försvarar mig genom att säga att det inte är något som är speciellt vanligt. Inte matte-betyget i alla fall...

Lämna ett spår!
Postat av: Elin

Grattis! :)

2009-04-14 @ 19:27:51
URL: http://eliiinjj.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0