Mormor&Morfar anänder om en timme

Hejhej :) Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag, men det har vart lite mycket den senaste tiden...
Lördag idag i alla fall, och vi hade jobbskuggardag igår. Det var jättekul! (Bilder kmr lite senare idag)
Om 10min kommer pappa och hämtar mej. Sen ska vi hämta mormor och morfar som åkte buss hit från Oscarshamn idag. Lite "nervöst" eller vad man ska säga.. Det är första gången jag träffar morfar sen han fick reda på att han har cancer. Jag har ju pratat med honom i telefon och så, men det är inte riktigt samma sak...
Ajaa, måste verkligen skynda mig och göra mej klar och så nu.

xoxo / Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: Anonym

Vill du vinna en väska a la Audrina style? Kika in och var med och tävla du också! :)

2009-04-18 @ 21:12:57
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0