Snabb långfredag?

Hallojsan :) Jisses! Långfredagen ska alltså vara lång och tråkig. Men jag måste säga att den här dagen har gått extremt fort! Klockan är ju redan tjugo i åtta ;O Är det något bra på TV ikväll då? Annars blir det väl någon film eller så... Kan ju höra med pappa om han vill se med mig xD Höhö,
Imorgon ska jag hem till mamma i Skarpäng. Och jag måste dit -.- Jajaa, vi ska ha lite påsk-ägg-letning så jag överlever nog :) Tar med mig kameran såklart, och så hoppas vi på fint väder så att jag kan ta lite fina vårbilder.

Och nu har jag lagt in en länk till bloglovin' på vänster sida. Prenumerera gärna på minblogg, och släng in en kommentar så prenumererar jag "tillbaka" :D<3




xoxo / Minna <3


Lämna ett spår!
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack :P du får prenumerera om du vil,

2009-04-10 @ 21:47:23
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0