Stinsen och Täby Centrum idag

Hejhej :) Idag är det lördag, och då är det klart att jag vaknar klockan 8 -.-
Ajaa, man får försöka leva vidare. Även om man är vääldigt trött.
Vid två eller nåt sånt, så kommer pappa och hämtar mig. Vi ska åka en sväng till Stinsen och kolla på en grej först, och sen skjutsar han mig till Tbc där jag ska träffa Linnea.
Skriver när jag kommer hem <3

Edit : Åker inte till TBC. Jag orkar inte.. (a) Dessutom så åker jag ju till Karlberg på måndag så nu vill jag ta det lite lugnt tills dess.. :) Men jag åker med till Stinsen en snabbis i alla fall.

xoxo / MJ <3

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

synd att du inte orkade :'( <3

2009-04-04 @ 13:51:20
Postat av: Carro

Ha en härlig dag!



Prenumerera gärna på min blogg, och säg bara till så prenumererar jag på dig med. =)

2009-04-04 @ 16:03:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0