Tisdag - inställd pluggning!

Tjosan :D Är riktigt happyface idag, för vi ska (tydligen..?) till tekniska muséet imorgon, och då missar vi svenskan och vi skulle egentligen aft prov! Och jag hade inte pluggat något alls till det, så är superdupermegaglad just nu :) 
Idag hade vi besök av 2 poliser, två busschaffisar (hahah, Buss-Johnny som var hos oss i femman också och pratade :P) och två kuratorer som snackade massor om "Trygg I Täby" vilket liksom var dagens tema -.-'
Våran sista lektion - bild - var inställd idag, så istället drog jag och Linnea till TBC och käkade glass :) Och så gick vi in på Gina och provade Haremsbyxor, Hahaha! (Bilder kommer nån annan dag..) Det är verkligen ett mode som jag inte förstår mig på! Vad tycker ni om "Haremsbyx-modet"?


Livin' da Dream, WOOOOHOOOO!
En liten video på en enligt mig genialisk snubbe,
Men spola till 29s. <333

Så jävla sköön :D <33

xoxo / Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

hare-byxor x) <3

2009-04-15 @ 20:19:50

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0