Update från Björnkärret

Hellooo readers :) Vet ni vad? Internet funkar hos mamma nu :D Living the dream, wooohooo! Men det funkar bara på Mys laptop av nån anledning... Så det blir nog inte så värst mkt uppdatering i alla fall.
Idag äre så jävlans underbart väder att man bara vill dööö! Men det vill jag inte... För imorrn ska jag äta BJ's med Linnea<3 Ajja, Men det är väl inte bara jag som blir totalt happyface pga vädret eller?? Solen skiner, fåglarna kvittrar... Jag satt till och med ute i solen och pluggade idag. Och då såg jag några gula blommor i rabatten :D<333
Men nu måste jag käka för sen ska jag på träning :)
Och som sagt imorrn ska jag till Linnea efter skolan, så det blir nog uppdaterin lite senare. Hoppas att ni över lever (a)

xoxo / MJ <3

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

vi kommer ha sjuuuukt kuligt imorn <3 BAJS och dans, kan det bli bättre ? xP<3

2009-04-02 @ 19:27:55
URL: http://lenna.blogg.se/
Postat av: Lenna

vet du... ja har kommit på världens bästa grej!!! ja vet vart vi ska jobbskugga :D:D hm funkade inte, de tog inte emot prao alls -.- men mammas jobb blir boooring så ja har fixat nummret till en ben and jerrys nånting. där kan vi fråga om vi får skugga nån på en ben and jerrys glassbar :D fatta vilket paradis... vi kan käka glass till lunch där typ x) men vill du det? mamma kan nog mejla att vi bytt :D men visst va det en smart ide? ja har kollat upp massa mejladresser och nummer redan :D



kram LENNAPENNA/lille fot <3

2009-04-02 @ 19:38:14
URL: http://lenna.blogg.se/
Postat av: SOFIE

SV: eller hur jag håller helt med dig där.. :-P inte ens värda en tjuga!

2009-04-02 @ 22:25:51
URL: http://litendelavmig.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0