HELG!

Jisses! Det var länge sen jag bloggade nu känner jag. Men jag skyller helt och hållet på min skola som vill allt annat än att folk ska ha kvar sina liv -.-
Helg nu iallafall, och solen skiner :D WOHOOO! Fyfasiken va mysigt alltså! Vi ska till och med sitta ute på balkongen och äta idag.
Och efter skolan drog jag och Linnea till TBC och käkade glass från metro :) Mihihi, trevlans. Köpte en kjol där också :)
Imorgon blir det Linnea igen, för då ska jag och Anna hem till henne och göra klart vår dans till vårshowen. Hanna kunde inte va med...
Men nu ska jag kolla på Kill Bill 2 ;)


nya kjolen..

xoxo / Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: Sofia

Honey är riktigt bra :)

2009-04-25 @ 00:07:09
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0