Kommentera mera!

Har precis kollat på One Tree Hill<3 och nu bär det av till Upper East Side och Gossip Girl. Men jag tänkte passa på att blogga lite i alla fall.
Imorgon är det en riktigt mysig dag. Vi börjar 9.20 i TBC, för vi ska kolla på Fighter med skolan. Efter det så ska vi käka där, och sen ska vi på teater (Trollkarlen från Oz) i Tibble. Vadå soft dag?!
Juste, jag har sett att jag har börjat få fler besökare. Det är ju såklart jättekul! Men var finns alla kommentarer?



xoxo / Minna <3


Lämna ett spår!
Postat av: cecilia

haha, inget !

2009-04-26 @ 20:57:57
URL: http://ceclaans.blogg.se/
Postat av: Therése

Hej där!



Kolla gärna in min nya blogg, förut hade jag en blogg som hette catbabyy.blogg.se, men jag ledsnade och gjorde en ny.



Nu med fler bilder! :)



Kram

2009-04-27 @ 13:12:01
URL: http://tessimjaou.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0