VALBORG!

Hallådär :) Nu är torsdagen och denna helvetets vecka äntligen öveeer!
Vi hade ju både biologi- och engelskaprov idag, och jag tror att båda två gick ganska så bra ;O
Höhö..
Men idag är det valborg! Jag ska strax dra till skarpäng och grilla och lite så. Senare ska vi kanske till Mörtsjön också.. Men vi får se :) (Kameran är såklart med i alla fall!)

Idag har jag det här på mig;


Nu ska jag bara chilla ett tag innan jag drar. Får se om jag skriver mer idag...

Puss, Minna <3


Lämna ett spår!
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: samma här,

vad händer ikväll?

2009-04-30 @ 15:01:57
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0