Våren gör mig till en shopaholic

Jag har aldrig varit helt galen i att shoppa. Visst händer det ofta, men jag är inte direkt "beroende". Men det förändras så fort det blir vår. Det är enligt mig då det riktigt snygga kommer ut i affärerna.
Det blev tre inköp i Stinsen idag ; jeansleggiins, sjal och ett par prickiga skor. Och jag kan säga att jag har en lååång lista med saker som jag vill men inte kan köpa just nu!




Btw, det här har jag på mig idag ;


Jacka - adidas
väska - indiska
linne (under) och lilatröja - M&H
jeansleggins - bikbok

Lämna ett spår!
Postat av: M

PRICKA SKOR<33

Assnygga!

2009-04-04 @ 22:02:29
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0