Varför ska all skit hända mej?!

Äntligen trodde jag att jag faktiskt skulle kunna få känna mej lite duktig när det gäller något. Min gymnastik är fan det enda jag har... ?
Men det är så jävla klart att när min uppvisning är, så är min konfirmation samma dag och samma tid!! HUR STOR ÄR CHANSEN?!
Ja kan ju inte direkt missa min egen konfirmation... Så jag ska mejla och fråga om jag får byta till gruppen som konfirmeras kl. 15.00. Om det inte funkar, så vet jag inte vad gör!

Just nu har jag ett litet sammanbrott här hemma, så jag svarar inte på samtal eller sms för tillfället. Bara så att ni vet...

xoxo / Minna

PS : Bilder från Tekniska muséet kommer nån annan dag!

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

vet du... jag går på det du går på <3 skit i om du går på båda :D jag kommer iaf vilket du än väljer och är stolt över dig på båda sakerna :') <3<3 kommer alltid att vara det minna :)

2009-04-15 @ 21:14:44

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0