Chockerande avslöjande!

Hola mänskligheten!
Bästavännen gick hem runt 4 tror jag, eftersom de skulle käka kräftor. Men jag kunde inte blogga tidigare för jag vågade inte sätta på datan. Jag har suttit klistrad i sängen och kollat på tv till för en stund sen (när pappa kom hem)
Och varför det? Jo, jag och C kollade på Saw III. Och jag har sett de tidigare Saw-filmerna. Men den här var ABSOLUT den äckligaste och läskigaste enligt mig. Och det gjorde inte saken bättre att jag skulle vara ensam hemma i några timmar eftersom pappa var med Martin på nån fotbollscup. PANIK!
Jaja, det var en riktigt bra film för övrigt. Om man bortser från att jag aldrig någonsin varit så rädd.
Men nu ska jag måla naglarna, haha xD



M&C kollar på Saw 1, gammal bild<3

Lämna ett spår!
Postat av: cecilia

älskling vi är så jävla fega :D<333

2009-08-16 @ 12:45:29
URL: http://baraceclan.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0