Countdown! Tre dagar kvar :O

Det har inte blivit så mycket uppdaterin idag för att.... Jag orkade inte ? Haha x)
Har varit helt slut de senaste dagarna. Fattar inte hur jag ska orka med skolan om 3 dagar! Men det ska såklart bli kul att se alla människor igen :) Men det känns som om det enda folk kommer snacka om är konfa-lägerna som har varit nu under lovet. Jag har ju redan konfirmerat mig (gjorde det lite tidigare i våras eftersom jag gick 70steg, inte sommarläger) Jaja. Sånt får man ta.
Jag färgade ju håret idag. Det blev ganska mörkt om man säger så... Men jag är nöjd. Har dock ingen bild, så ni får se det imorgon.


Haha, Linnea och jag i våras. Mysig dag helt enkelt :) <333

Ha en trevlig kväll folket ! <3

Lämna ett spår!
Postat av: ann

sv:taackar:D blev en slappeoutfit för dagen:p

2009-08-16 @ 22:58:49
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: Catty

gott med glass :) ihh jag saknar faktiskt skolan :) haha

2009-08-17 @ 09:15:10
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0