No more freetime!

Aloha people!

Det har varit riktigt dålig uppdatering idag och igår. Och jag har väl egentligen intgen bra usäkt för det förutom att skolan började på riktigt igår, och jag var supertrött när jag kom hem (a)
Som sagt, första riktigt skoldagen igår. Och vi har redan fått läxor! Fattar ni hur satsig vår skola är eller ?? Herregud alltså ... Så från och med nu blir det inte lika mycket uppdatering. Vår skola låter oss nämligen inte behålla våra liv!Dessutom sa våran "mat-tant" att jag, Linnea och Emelie såg ut som sjuor :O Hon sa det inte exakt så, men hon trodde iaf att vi var sjuor. Man ba TACK!!
Idag har jag och pappa storstädat hela lägenheten. Och så har jag bakat till en sak som händer nästa helg (a) Wohoo!
Tror jag ska träffa bästavännen om ett tag. Men nu ska jag äta currykyckling och ris :)


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0