Ny vecka...

Shabba !

Måndag idag, och jag har pluggat sen jag kom hem från Täby Centrum (har varit hos optikern idag).
Jaa... Det är väl det som har hänt idag. Och en "personlig grej", men det är fixat nu :)
Har sovmorgon imorgon. Vilken är underbart eftersom jag fyller år imorgon! <3 Hoppas inte att folk uppmärksammar det så mycket. Blir bara röd i ansiktet -.-
Det här blev ju ett roligt inlägg... Inte.
Men jag uppdaterar någon gång under morgondagen :D <3


Foto: Jag, oredigerad.


Lämna ett spår!
Postat av: Anonym

GRATTIS I FÖRSKOTT :D <3<3 eftersom du inte vill att alla ska gratta dig och så skiter väl vi i tårta och sånt men det får bli nån annan gång ;) <3

2009-08-24 @ 19:40:18
Postat av: Lenna

ojdå glömde skriva att det va min kommentar :P

2009-08-24 @ 19:40:55

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0