Söndag; Fint väder och shopping?

Goodmorning sunshine !

Kvällen igår blev väldigt lyckad enligt mig (och förhoppningsvis tjejerna också..). Det blev grillad fläskfilé med "potatis-knyten" och hallon- och jordgubbsmoussetårta till efterrätt. Väldigt uppskattad :) Fick massa fina grejer också, men jag lägger in alla bilder när jag kommer hem till pappa.
Vi kollade lite på vårshowen också. Hahah! No offence 9A, men vår klassdans såg förjävlig ut (alla gjorde nämligen fel..)
Sen spelade vi singstar också :)
Idag strålar solen, och jag ska till Täby C och hämta ut mina linser och kolla lite tror jag. Har lite läxor också som jag ska göra..

Lämna ett spår!
Postat av: Anna

sv: tack så mkt<3 Din design är också as snygg :)



Ofc kommer jag på utbildningen <3 ses där :) <33

2009-08-30 @ 12:30:26
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0