Stek i solen!

Godmorgon allihopa!
Jag har ägnat hela morgonen åt att svara på massa kommentarer som jag inte orkade svara på igår. Men helt ärligt ska man nog inte skjuta upp sånt... Det är inte så kul och bara sitta och svara på kommentar efter kommentar... Eller joo! Det är det visst :D
Jaja, idag ska jag,  Martin och mamma till Kvarnparksbadet och steka. Så härligt väder alltså! Men jag har ingen bra bok att ta med mig... Men jag får väl leta fram nån gammal goding ;)
Har förresten mailat med Nina från blogg.se eftersom det inte går att mobilblogga med min mobil . Men jag tänkte testa igen snart...
Men nu måste jag göra mig i ordning innan mamma kommer och hämtar mig :)

Lämna ett spår!
Postat av: Sanna

tack så mkt! =)

2009-08-04 @ 12:09:51
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0