Tillbaka till fångenskapen!

Hola folks <3

Jag lånade massa bra böcker (hoppas jag) på bibblan idag. Linnea rekomenderade några som jag ska läsa och så...
Jag och lillebror käkade donken-lunch också. Oh sen åkte vi hem och åkte med mamma till Ica Maxi och storhandlade.
Jaa, det var typ min dag. Kul att man njuter sista dagen på lovet, right ? Imorgon är det skola som gäller - tillbaka till fångenskapen. Men imorgon går vi bara någon/några timmar.. Lite "upprop" och info och sånt. Sen ska jag till mamma en sväng. Så det blir kanske ingen uppdatering förrän lite senare.

Juste, det hände något underbart idag! Sötaste Anna ska också bli hjälptränare i grupp 05 :D Så då kommer vi ses oftare!

Men nu ska jag duscha och förbereda mig inför morgondagen -.-

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0