Torsdag

Hej igen!
Idag är det torsdag - och jag är fortfarande hos mamma men åker till pappa igen imorgon.
Jag och lillebror har inte gjort så mycket idag heller. Badat, gjort smoothie och kollat på Harry Potter.
Tror att jag ska baka snart... Brownies kanske? Det är ljuvligt enligt mig (a) Speciellt hembakat. Och jag älskar att baka :D
Oj! Jag kom jut på att jag börjar skolan om en vecka :O Gaaah! Panik! Har inte ens nån almanacka än...
Förutom det ska det bli kul att börja skolan tycker jag. I alla fall få träffa alla människor igen. Men å andra sidan börjar jag 9an. Det är rätt läskigt.. Då är det ju nationella prov, gymnasieval och massa skit.. :'(
Okej, nog klagat om skolan.
Jag fyller år snart också! Wihooo, 25 augusti blir jag byxmyndig x) Tycker dock att det är jobbigt att fylla år precis när skolan har börjat.. Gillar inte all uppstådelse eftersom jag blir röd i ansiktet väldigt lätt!
Men jag skriver igen imorgon :)

Ha en fortsatt bra dag allihopa ! <3

Lämna ett spår!
Postat av: Susanne

yes it's wonderful!



Åååh jag vill baka brownies, kan äta 10 st utan problem haha :D

2009-08-13 @ 17:14:16
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/
Postat av: Joakim

sv: äh, sätt på ungen en tvångströja :)

2009-08-13 @ 19:51:40
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: cecilia

sanna "/ <3333

2009-08-15 @ 12:22:12
URL: http://baraceclan.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0