Underbart liv! :D

Shasha !

Söndag idag, och jag har varit och badat för sista gången i år kanske? Deprimerande på allvar.
Jaja, imorgon är det skola. Och jag börjar 8.10 , wohoo! Dessutom kommer inte Linnea att möta mig vid Eneby Torg eftersom hon ska till tandläkaren. Min lilla vän ska få räls - rosa :D
Men vi slutar 13.20 imorgon, så man ska inte gnälla ;D Jag ska till optikern imorgon också. För att kolla att allt funkar med linserna och så.
På tal om linser har jag kommit på en sak.. Det har hänt rätt mycket nuder sommaren faktiskt.

♥ Jag har fått linser
♥ Jag har slutat bita på naglarna (vilket jag har gjort i 5 år nu...)
♥ Jag har fått jobb xD Ska ju bli hjälptränare i höst.
♥ Har blivit vän igen med en person som jag inte har pratat med sen början av juni.
♥ Jag och min allra bästavän har återfått vår vänskap som försvann ett tag i våras <333

Inte så stora saker för er kanske, men faktiskt för mig. Det känns som mitt liv är väldigt bra just nu! Och det är underbart!


M <3 C - föralltid!


Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

det e ju superkul :D och du e superfin utan glasögon :D <3

2009-08-24 @ 18:17:27

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0