Jag har hunnit med mycket idag! :)

Aloha folket !
Dålig uppdatering idag - I know ! Men imorse eller vid 10 hämtade mamma mig och så åkte vi och storhandlade på Ica Maxi. När vi kom hem igen så åkte jag och lillebror och badade i Rösjön.
Direkt när vi kom hem så åkte vi till Täby centrum eftersom jag skulle till optikern. Det var alltså idag jag skulle få mina första linser. Och det fick jag :D Herregud, jag kan inte beskriva hur otroligt glad jag är! Jag har liksom haft glasögon sen jag var 4 år :O
Haha, det var lite kul.. Medan jag var inne i nåt litet rum och testade linserna och så, så var mamma och lillebror på stadium. Och när jag jag skulle möta dem så gick lillebror förbi mig. Han kände inte igen mig utan glasögon <33
Men nu har jag tagit ut linserna igen eftersom optikern sa att jag inte skulle ha dom i så länge första dagarna :P

Juste! Jag såg ju Halvblodsprinsen på bio igår med Linnea. Och jag älskade den filmen! Ja, den skilde sig ganska mycket från de tidigare filmerna - mer kärlek och humor. Men det var jättebra tycker jag :)
Haha, en trevlig grej hände när vi skulle köpa "snacks" innan. Vi skulle nämligen köpa en "Blockbuster meny" som kostade 99kr . Och killen i kassan ba : Det blir 69 kr. Hah, najs! Det är ju inte direkt nåt man säger till om (a)


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0