Pimpad kalender - Only @ Minna's ! :D

Bonjour folket! :) <3

Vet ni vad jag hahr gjort idag? Tränat! Jag vet, jag är också chockad. Haha, nejrå. Men jag hade ändå inget att göra, och jag måste få tillbaka den fysiska form innan en 3-månaders lång "tjockisperiod" inföll (även kallad sommarlov).
Det gick förbi några människor när jag sprang och hoppade runt på gräsmattan bakom mitt hus.. De tittade konstigt på mig...
Jag har pimpat min kalender idag också. Jag skulle ju egentligen köpa en ny, men min gamla räcker året ut, och jag har redan skrivit in massa grejer. Så jag "hottade upp den" stället :D Supersnyggt blev det (?) och helt unikt! Hatar när man kommer till skolan och fler personer har likadan kalender och sånt -.- Störande.
Men det slipper jag nu :) Haha.


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0