Minna in action :)

Det blev lite mer uppdatering idag i alla fall :) Jag ska inte åka förrän om en timme eller så... Eftersom jag ska bli tränare nu i höst (!!!) så ska jag på ledarträff idag för information om grupper (vet i och för sig redan vilka jag ska träna) och ledarutbildning :)
I Täbban kollade jag när Linnea blev sminkad på Make Up Store och så köpte hon lite grejs där. Jag hittade en kajal och en ögonfransböjare (dock inte på make up store) som jag måste köpa när jag får pengar nästa gång.
Imorgon ska jag, lillebror och Linnea träffas på bibblan kl 12. Jag ska lämna tillbaka några böcker och kanske låna ?
Men nu ska jag äta :)

Lite actionbilder nu först x)

Lämna ett spår!
Postat av: maglate

Åh jag vill också kunna stå på händer :O

2009-08-19 @ 08:14:41
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0