Onsdag

Godmorgon sötsöt ! <3

Orkade inte blogga igår när jag kom hem. Det blev lite senare än jag tänkt mig, eftersom jag stannade kvar efter mötet och pratade med huvudtränaren i gruppen som jag ska hjälpträna (?) Och sen kom en annan huvudtränare (som tränar gruppen precis efter min grupp) och hon frågade om jag ville vara hjälptränare i den gruppen också. Det var nämligen tre mammor som var tränare i den gruppen, och ingen av de hade någon tidigare erfarenhet av gymnastik. Så de behövde någon som kunde visa lite xD Jaa, det var inte precis så jag hade tänkt mig.. Men eftersom det är precis efter min andra grupp, på samma ställe så funkar det :)
Idag ska jag, lillebror och Linnea till Bibblan. Jag ska åka runt halv 12, så det är ingen panik :)
Men en panik-aktig sak är att jag börjar skolan imorgon :O Visst, det ska bli kul och så. Men jag är inte redo för att avsluta mitt lov än! Men vi börjar i alla fall kl. 10 så det får man väl vara glad för -.-

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0