29/12 - Grattis bästavän!

Idag var jag och Linnea i Täby C. Men hon åkte hem ganska snabbt, för hon mådde dåligt :( <33
Jag köpte i alla fall en klänning till nyår, ett linne med paljetter, ett "hårband" och en vit ögonskugga. åh, jag längtar verkligen till torsdag! Det ska bli superkul! :D
Igår var jag med Cecilia. Vi spelade singstar och kollade på Mean Girls. Hon fyller förresten år idag, så GRATTIS BÄSTAVÄN! <333

Haha, hittade en bild från juluppvisningen. För er som inte ser det så gör jag en extremt ful, dåligt grupperad frivolt på airtrucken xD


Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

du shoppade loss i tebban x) förlåt att jag åkte hem, men ja mår mkt bättre nu iaf :D <3 du kommer bli finast på nyår jue ^^<3

2009-12-29 @ 18:35:01
URL: http://lenna.blogg.se/
Postat av: M

sv tack :)

2009-12-29 @ 19:43:52
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0