Fredag!

God morgon!

Har haft ganska mycket i skolan den här veckan - som vanligt. Det är därför det inte har blivit så mycket uppdatering.
På träningen i onsdags när vi körde bord så typ ramlade jag och gjorde illa mitt knä :( Och så sträckte jag mig! Inte bra... 
Men tror inte det har hänt så mycket mer den här veckan. Förutom att det har varit helt underbart väder; minusgrader och massa härlig frost. Men nu är det plusgrader igen, och det regnar. Så jäkla triskt!
Lite senare idag har jag kemiprov (elektrokemi). Vi får se hur det går... Men man hoppas ju på det bästa.
Nu ska jag göra mig i ordning innan jag ska till bussen.
Ha en bra dag!


Det här är för övrigt mitt 700:de inlägg i bloggen! :D Wohoo!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0