God morgon...

0-6ab6d5405d9ab0e830f145429c23e444.png

God morgon folket!

Herregud vilken underbar morgon alltså! Äntligen får man lite jul-feeling efter det envisa regnet som har varit det enda man sett tills nu.. Det har ju verkligen gått från 5 grader och regn till minus 2 grader och flera centimeter snö på 24 timmar :D Jag gillar det skarpt!
Igår hade vi vår sista riktiga skoldag. Sjukt skönt! Det enda vi gör på lektionerna nu i slutet av terminen är typ att kolla på film. Idag tex ser min dag ut sågår: vi börjar halv 10 med engelska och då kollar vi på film (Matilda) och sen har vi franska och då kollar vi på film (råttatouille - vet inte hur det stavas). Sen slutar vi liksom. Ganska soft dag. Men onödigt att vi ens behöver gå idag..
Efter skolan ska i alla fall jag, Linnea, mamma och lillebror på julmarknad i Gamla Stan. Fett mysigt - speciellt med det här härliga vädret (: Det ska i alla fall bli kul!
Imorgon kväll smäller det! SKOLAVSLUTNING, wiiiiee! Gud så härligt alltså!
Och sen nästa tisdag ( om en vecka) åker vi till Oscarshamn för att fira jul med mormor och morfar :D Härligt!
Och till sist: internet funkar fortfarande inte. Men förhoppningsvis är det tillbaka snart!

Xoxo, Minna <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0