Hallå folket! Tänkte bara säga

5f967705a47a14c9728388abfdc1a6aa.png

Hallå folket!

Tänkte bara säga att vårt internet inte funkar för tillfället, så det är därför jag inte har bloggat på typ länge..
Vad har hänt sen sist då?
Den här veckan har varit rätt chill i skolan. Inget kul har hänt tror jag.. Tog svinsprutan i måndags, och hade ont i armen typ 2 dagar. Skönt att jag inte blev sjuk (:
Igår hade vi avslutning med båda mina barngrupper. Det gick jättebra! Och jag fick en bukett med tulpaner och en stor chokladtomte. Trevligt, trevligt! Och så fikade vi efter också.
Imorgon har Täby GF juluppvisning som jag ska va med på. Och jag ska vara först på alla 6 varv - gaah. Men det ska bli kul (haha, både mamma, pappa, lillebror och Linnea ska komma och kolla)
Idag fick vi tillbaka vårt matteprov och jag fick MVG- så jag är nöjd (: Och på so-provet fick jag VG.
En annan kul grej är att vi har fått supergod mat hela veckan i skolan! Idag: risgrynsgröt och pannkakor :D
Nu håller jag på att städa lite i mitt rum. Har gjort lite julfint.
Men nu ska jag strax äta (älgfärsbiffar och potatisgratäng)

Och om ni inte har nåt för er imorgon kan ni komma förbi Vallatorpshallen kl. 14 och kolla på uppvisningen! :D

Xoxo, Minna <3


Lämna ett spår!
Postat av: Anna

Haha jag kommer göra bort mig totalt imorron XD <333

2009-12-12 @ 00:01:39
URL: http://anissen.blogg.se/
Postat av: Pems (:

hoppas att det går super idag (:

2009-12-12 @ 13:15:11

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0