HAR INTERNET IGEN!

Heeej allihopa!

Äntligen!!! Vårt internet är tillbaka - wohoooo! Men kan inte direkt påstå att det är kul att logga in på msn och se att man har 75 nya mail... Men det är historia nu.
Det här har hänt sen sist:

♥ Har fått JULLOV!!!
♥ Kom 3:a i mattetävlingen (av alla nior) :O
♥ Har köpt klart alla julklappar
♥ Bakat julgodis (kola och "cornflakes-mums")
♥ Bokat nyårsafton
♥ Blivit förkyld -.-
och lite andra småsaker...

och Linnea håller på med en ny header till mig. På tiden säger jag bara! Usch till den jag har nu!
På tisdag åker jag till landet. Vi ska fira jul med mormor och morfar, och så kommer jag hem på söndag. Sen har jag två "mini-julaftonar" när jag kommer hem också.
Men jag kommer nog blogga innan jag drar. Nu ska jag kolla på Coyote Ugly (kanal5) Härligt!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0